Základní Puppetry dovednosti

Základní loutkářství se skládá z mnoha prvků , včetně jevištní vstup , výška jeviště a co je nejdůležitější, interpretačních technik . Rozvoj dovedností pro synchronizaci rtů a loutkového těla a úst pohybu může zvýšit kvalitu výkonu. Kromě toho, techniky pro vybudování vytrvalosti a ambidexterity během přehlídky jsou také důležité, protože loutkáři pokrok v jejich řemeslo . Staging loutkové divadlo

Provedení loutkové divadlo není jenzáležitostí kontroly pohybu loutek , ale také o tom, jakloutka představila publiku . Uskutečnění vstup lze nastavit náladu pro show prokázáním schopnosti od začátku. Když jde na scénu , loutkáři se nedoporučuje jednoduše nosit své loutky , ale mají loutky napodobují vlastní vchod . Například , je-li nutné použít kroky se dostat do stádia ,loutkář můželoutka stoupat po schodech spolu s ním . Praxe při udržování konstantní výšky pro loutky je také důležité. Loutky neměli bob nebo tkát, ale měl by zůstat na konzistentní výšce celé představení.
Synchronizace

Při loutku mluvit , synchronizace rtů je rozlišovacím faktorem mezi účinné a neúčinné výkon . Loutkářským ústa by se nezdají být tvořit slova. Loutkáři mohou využívat základní techniky, které vyzývá k otevírání a zavírání loutka ústa pro každou slabiku mluvené . Ústa by měla otevřít na začátku a zavřete na konec každé slabice . Při synchronizaci dialogu z nahraného kusu ,loutkář , může mít problémy udržet krok s rychlostí slov mluvené . Aby se zabránilo nepravé výkon , měli loutkáři soustředit na správné formování první a poslední slabiky a zároveň plácání jiné slabiky se mohou od poloviny dialogu.
Napodobování čelisti pohyby řeči

další část loutkářství , které přispívají k tomu, že hlasité dovednosti loutky zdá reálnější, je naučit se napodobovat pohyby čelistí spojené s řečí . Stejně jako lidé mluví o pohybu jejich spodní čelist nahoru a dolů , loutkáři muset zvládnout tentýž pohyb , aby se jejich loutky mluvit . Hlava loutky se nesmí pohnout , jak mluví ; místo spodní čelist by se měl pohybovat samostatně znamenat, otevírání a zavírání úst .
Rozvoj Ambidexterity

pohyby loutek v průběhu představení musí být realistické. Pohyby paží jsou zvláště důležité při projektování zdání života v loutku . Zaměstnávání příliš mnoho pohybu může je rušit , alesprávné množství pohybu v náručí loutky pomáhá podtrhnout tón dialogu. Pohyby mohou obsahovat poškrábání nebo polohovací , tleskat , uklonil se a objímání . Loutkáři může zvýšit účinnost těchto gest prostřednictvím rozvoje jejich zručnost při práci s loutkou . Cvičení by měla zahrnovat pohyby prováděné s loutkářským dominantní a vedlejším ramenem . Například ,pravák loutkář by také cvičit pohyby levé ruky pro zvýšení výkonu vytrvalost a účinnost.

Napsat komentář