Jak se skupiny objektů v Source SDK

Source SDK je vývojový kit , aby pomohla vytvořit mapy pro hry , které využívají software ventil, jako je například “ Gmod “ nebo “ Half Life 2. “ Hráči si mohou vytvořit své vlastní mapy a vkládat objekty nebo návrhů , jak sami chtějí . Seskupení objektů pomáhá pohybovat velké množství předmětů v okolí na mapě , aniž by se pohybovat jeden po druhém . Můžete také upravit seskupené objekty najednou , takže je mnohem jednodušší změnit vlastnosti objektů a design . Návod
Stránka 1

Načíst ventilu platformu “ Steam “ a klepněte na nabídku “ Tools“ .
2

vyberte „Zdroj SDK“ na seznamu Nástroje a načíst mapu nebo vytvořit novou.
3

Stiskněte a přidržte „Ctrl “ a klikněte na objekty, které chcete seskupit . Tím se vybere pouze objekty , ne aby bylyjediná skupina .
4

Stiskněte tlačítko “ Ctrl “ a “ G “ otočit všechny vybrané objekty do jedné skupiny , které lze posouvat a upravovat na stejné čas .

Napsat komentář