Jak vyplňte Dungeons & Draci Character Record List Před začátkem hry

Vyplňování znaku list před a Dungeons & Dragons kampaň vyžaduje určitou kreativitu a některé základní matematické dovednosti . Vzhledem k tomu,Dungeon Master ( DM ) ovládá hru , obraťte se ho na případné omezení rasy a výběr třídy uložené v kampani . “ Dungeons & Dragons hráčů příručka “ obsahuje podrobné informace o vytváření a správu charakteru , jakož i informace o možných tříd a závodů v game.Things budete potřebovat
“ Dungeons & Dragons hráčů Handbook “
znaků list
Pencil

Zobrazit další instrukce dovolená 1

Použijte tužku . Budete pravděpodobně muset provést opravy a úpravy v průběhu hry .
2

Vyplňte jméno postavy a fyzikálních vlastností v polích v horní části listu . Včetně výšku, váhu , barvu očí a podobných rysů pomáháhráč vytvořit jasnou představu o charakteru , a pomáhá DM stejným způsobem .
3

Vyplňte postavy třídy , Závod a zarovnání . Informujte se u DM ještě předtím -kampaň má na mysli, může omezit vaše možnosti . Dále , některé mohou trvat na tom , že schopnost Výsledky být stanovena jako první . Obraťte se na DM nebo “ Dungeons & Dragons přehrávače Příručka “ pro informace o každém prvku .
4

Začněte válcování za Ability skóre . Šest kategorií jsou síla , obratnost, Ústava , inteligence , moudrost a charisma . Každá schopnost Score se určí na základě postupového systému určeném DM . Společný válcování schéma pro určení skóre je“ 4d6 “ role . Hráč hodí čtyřmi kostkami pro každou Schopnost skóre , klesá nejnižší kostky a přidejte zbývající tři v každém případě k výrobě počáteční Schopnost skóre . Šest čísel , které jsou výsledkem může být přiřazen k nějaké kategorii .
5

Proveďte potřebné úpravy na vaše skóre Ability vyplývající z vašeho výběru rasy a třídy . Zadejte je do pole v sekci schopnost skóre na postavy . Například , Elven znaky obdrží bonus +2 v Obratnost , ale-2 hit Ústavy . . Obraťte se na “ Hráče Příručka “ Podrobnosti
6

Vyplňte záchranným hodům : Fortitude , Reflex a Will Power . Tato čísla jsou odvozeny z některých Ability skóre a různé schopnosti a kouzla modifikátorů s sebou nese podle vlastního výběru třídy a rasy . Například , pokud máte Elven Ranger se základním skóre 10 v obratnosti , že obdrží 2 v Obratnost , s 1 Kouzelná Modifier a 2 Ability modifikátor , tedy celkem 15 pro Reflex .

7

Vyplňte v každém zařízení, ve kterých se vaše postava začne hru . Obecně platí , DMS umožňují 100 zlatých za nákup základního vybavení před začátkemhry . Zadejte vybavení zakoupené v seznamu na druhé straně znak listu . Budete vyplnit většinu ostatních částí pohra začne , po konzultaci s DM a ostatních hráčů .

Napsat komentář