Jak používat Physics armatura Game Engine

V herní engine ,armatura jenástroj, který umožňuje návrhářům replikovat ragdoll fyziku bez propojení každou část modelu spolu . Tím, že jednají jako kosti těla ,armatura může sloužit jako zástupce pro projektanty a snadnější způsob, jak prohru na zpracování akce na ragdoll akce . Vytvoření armatury v objektu jejednoduchý postup , že každý herní designér může dosáhnout v Game Engine . Pokyny dovolená 1

Zvolte “ Zobrazit „, pak „top“ orientovat fotoaparát od shora dolů pozici .
2

Stisknětetlačítko “ prostor “ , a pak klepněte na tlačítko “ Přidat “ v menu , které se objeví , následuje “ kotvy „.
3

Klikněte na “ X Ray “ v levém dolním rohu obrazovky a získat jasnější pohled na armatury .
Stránka 4

Stisknětetlačítko “ karta “ pro vstup do režimu úprav .
5

Stisknětetlačítko “ e “ , paktlačítko „z “ vytvořit repliku kotvy podél osy z. .
6

Orientdruhá kotva míč hranice na spodní části náměstí .
7

Klikněte na tlačítko “ Upravit “ , pak “ Add Modifier , “ pak “ kotvy „.
8

Změňte název v poli hodnoty pro “ kotvy „. ujistěte se, že vydělat na slovo .
9

Vytvořte další armatury pro každého kost v objektu . Například ,člověk by měl mít alespoň tři armatury v každém rameni : jeden armatury pro kosti horní části paže ,druhá armatury pro kosti v předloktí a třetí armatury reprezentovat ruku . Ambiciózní návrháři mohli přidat i další armatury reprezentovat prsty .
10

Odkaz každou armaturu připojením koule na konci armatur , dokud jste vytvořili základní kostru objektu .

11

Uložit změny zachovat kotvy strukturu vašeho objektu .

Napsat komentář