Jak si vyrobittexturou Podívejte se do Team Fortress 2

“ strukturovaný pohled “ v “ Team Fortress 2″ jepřizpůsobení textury ve hře , aby se vzor textury odvolání na konkrétní uživatele herního softwaru . Toho je dosaženo díky použití GCF prohlížeče plug-inů , Pára ( program , jehož prostřednictvím “ Team Fortress 2″ běží ) a Adobe Photoshop. Jedná se o středně obtížný úkol , a může snadno způsobittextura , aby se stala nefunkční , pokud nesprávně malovat textury , a nemají zálohu . Tato příručka je postup krok -za-krokem , že mnoho textur umělci mohou použít na mnoha úrovních . Pokyny Spojené Příprava /Extrakce požadovaný soubor k úpravě
1

Stáhněte si následující programy : Přihlásit

GCFScape nebo GCFExplorer

.vtf plugin pro Photoshop

( viz níže uvedené zdroje ) .
2

Postupujte podle pokynů s .vtf plugin ke stažení jej nainstalovat do Photoshopu . Pokyny jsou uvedeny v souboru “ Readme „.
3

Ujistěte se, že vaše Steam , a všechny programy běžící přes Steam jsou uzavřeny.
4

Příprava složky pro účely zálohování všechny textury , které chcete změnit . Tento postup nevyžaduje nutně zálohy , ale jedobrým zvykem zálohovat všechny textury , které chcete změnit ; Je to bolest načíst implicitní textury podruhé .
5

Otevřete si vybrali GCF prohlížeče a otevřete soubor TF2 .gcf v uvedeném programu. To je obvykle umístěn v “ C: \\ Program Files \\ Steam \\ SteamApps . “
6

Uvnitř souboru .gcf , přejděte na “ TF \\ \\ materiálů modely. “ Z tohoto místa , pokud chcete změnit znak kůže , přejděte na “ hráče „. Chcete-li změnit zbraň kůži , jděte do „zbraní & gt; . V_models “
7

extrahovat .vtf volby do složky pro zálohování souborů , a vytvořit duplikát . Buďte si absolutně jisti, že nechcete měnit alespoň jednu ze dvou identických souborů každého textury.
Úprava požadovaný soubor
8

Otevřít Photoshop s .vtf plugin nainstalován. Pomocí softwaru na otevření co .vtf souboru budete chtít upravit
9

Upravit požadovanou část textury do požadovaného vlastní kůži – . Slaniny vzorované kalhoty , například . Kreativita je vysoce doporučuje. Buďte velmi , že vaše účinky jsou uchovávány v požadovaném části vašeho textury. Pokud tak neučiníte, způsobí, že vaše vlastní textury překrývají v nežádoucích oblastech a zničit vaši pokožku .
10

Uložte upravený textury přes vaši starou strukturu , takže se, zda máte záložní připraveni. Neměňte příponu ; Váš soubor musí být .vtf . Objeví se dialogové okno při pokusu uložit , žádat o možnostech .vtf . Nemění se kterýkoli z možností ; nechat AS- IS , aby seready- to-use .vtf souboru skin .
Použití vaší pokožky
11

Vytvořit následující složky na těchto místech , citace označující potřebný název : Přihlásit

~ \\ Desktop \\ “ materiálů „, pak ~ \\ Desktop \\ hmoty \\ „modely“
12

následující adresáře musí být vytvořen na to bod : Přihlásit

~ \\ Desktop \\ \\ materiály modely \\ „zbraně “ (nebo „Hráč „, v závislosti na tom, zda jste změnili znaků kůži, nebo zbraň kůže )

Pokud jste změnili. charakter kůže, vytvořte složku ve složce “ hráče “ s názvem třídy pokožky , které jste změnili (tj “ zdravotník , “ zůstat v návaznosti na tutoriál . Všimněte si, že všechny postavy jsou malá písmena. ) . Umístěte upravený přehrávač kůži v rámci složky třídy pojmenované .

Pokud jste změnili zbraň kůže , vytvořte složku v rámci složky “ zbraně “ s názvem “ v_models , “ a umístěte soubor pokožky zevnitř.

13

Jakmile jste provedli všechny výše uvedené adresáře a správně umístili soubor (y ) , vezměte si vytvořil složku “ materiály “ a umístěte jej do následujícího adresáře :

„C: \\ Program Files \\ Steam \\ SteamApps [ yoursteamusername ] \\ Team Fortress 2 \\ tf “
14

pro zajištění správnosti svého úsilí tak daleko , zkontrolujte, zda jeadresář, který jste vytvořili, je podobnýobrázku adresář v Referenční 6 níže . Pokud ano, jste úspěšně vytvořili a použili kůži vašich TF2 modely.

Napsat komentář