Jak se staví Cracked znak v GURPS

Ve stolní fantasy hra na hrdiny ( RPG ) ,vyprávění , kostky válcování Gamemaster má svůj osud ve svých rukou . Ale nenechte ho mít veškerou moc . Přiznej to , jestli jste někdy hráli nebo chtěli hrát RPG , které jste vždy chtěli , aby sehráč s nesmrtelný charakter . S trochou know – how , můžete vytvořit Powerhouse znak pro Steve Jackson slaví Generic Universal Role – Playing System ( GURPS ) , charakter, který může dobýt jakýkoliv boj a pluh prostřednictvím jakéhokoli pozemkuGamemaster může praku na you.Things You “ budete muset
GURPS Basic Set ( všechny edice, ale nejlépe 4. )
Jakékoliv jiné GURPS knihy budete chtít použít
pero nebo
papír
Kalkulačka
Gamemaster a spoluhráči tužku

Zobrazit další instrukce
Začínáme s atributy
1

Zeptejte se GM jakou hru budete hrát ( sci – fi , fantasy, atd.) a kolik charakter body můžete použít k vytvoření vaší postavy . GURPS znaky jsou vytvořeny pomocí znakových bodů — kdekoli z 100 bodů pro průměrné postavy do 500 bodů pro nadlidské znaky — a všechny atributy , dovednosti a schopnosti jsou nakupovány s těmito body .
2

Rozhodněte se typ znaku, který chcete :fyzická bojovník nebomystik (mág nebo psychické ) . To se zaměří všechny vaše ostatní rozhodnutí při tvorbě postavy .
3

Nákup atributy vaší postavy . GURPS znaky používají čtyři základní atributy : sílu ( která určuje vaši velikost zásob a bojové zranění ) , obratnost ( která určuje své fyzické schopnosti ) , inteligence ( která určuje své duševní schopnosti ) a zdraví ( která určuje vaši schopnost přežít poškození a udržovat zvláštní schopnosti jako kouzla ) . Znaky v GURPS začít s 10s ve všech kategoriích , což znamená normální lidské bytosti . Vyšší je lepší , a zvýšit své atributy stojí 10 bodů nebo více za každou další úroveň .
4

Prodám svůj obratnost , pokud stavíte bojovník , inteligence , pokud jste budování mystik . Zvyšte odpovídající atribut do 15 let. Pokud si můžete dovolit , aby tak učinily , jít ještě výš. Nekupujte si atribut , který se nevejde váš typ znaku .
5

Rozhodněte se , zda chcete koupit svou sílu a zdraví . Tolik z herní systém je založen na inteligenci a obratnosti , že zdraví a síla jsou sekundární . Ale pokud máte pocit, že musí zvýšit svou sílu a zdraví, která není vyšší než 12 let.
Přidání on se Výhody
6

Vyberte si výhody vaší postavy , speciální schopnosti , které dávají vaše postavaokraj . Požárníci musí koupit bojové reflexy a práh vysoký bolesti , které vám umožní bránit snadno a vyvarovat se vážných sankcí v boji , pokud jste někdy něco stalo . Mystici měli koupit výhod , jako je magické schopnosti a psychické síly , které vám umožní používat nadpřirozené schopnosti .
7

Zvažte i další výhody , jako jsou zbraně master ( která posílí všechny vaše zbraně založené na bojové schopnosti ) , ostrostřelec ( což dělá smrtící přesností se střelnými zbraněmi ) , a těžké zabít ( což vám dává … no , těžko zabít ) .
8

Vyhněte včetně non – bojovný výhody, jako je atraktivní vzhled , hudební talent a bohatství . Přednosti jako jsou tyto dodat chuť do hry , ale nic k boji , což je to, copopraskané postava by měla i nadále zaměřovat na .
Jak Slick s dovednostmi
9

Kupte si dovednosti postavy . Požárníci musí koupit bojové a přežití dovedností . Mystici měli koupit kouzla nebo psychické schopnosti . Náklady na nákup dovednosti se liší v závislosti na tom, jak těžké jsou se učit : snadné (jako rvačky ) , průměr ( jako např. box ), nebo tvrdé ( jako např. Shaolin kung-fu ) . Bez ohledu na obtíže , obratnost určuje úroveň počáteční fyzických schopností , zatímco vaše inteligence určuje úroveň výchozí pro duševních schopností . Pokud jste vybudovali odpovídající stat můžete levně koupit dovednosti na vysoké úrovni .
10

Kupte si nejdůležitější dovednosti na 16 let nebo lepší . Pokud používáte své dovednosti v GURPS hra , provést kontrolu dovednost válcováním tři šesti kostkami . Pokud hodíte na nebo pod své dovednosti , se vám podaří ; pokud ne , se vám to nepodaří . Většinu časudovednost 16 nebo vyšší znamená zaručený úspěch .
11

koupit pouze praktická kouzla nebo psychické schopnosti při vytváření mystik . Bojové mágové by měly investovat do požární College of Magic, která jenejlevnější , nejefektivnější cesta k destruktivní Spellcraft . Duchovní by měli investovat do telekineze , snadno nejvíce přemohl schopnosti v celé GURPS , který vám umožní létat , snap krky s pohledem a házet kamínky rychlostí kulek .
12

Použijte své vysoké bojové dovednosti v průběhu hry , aby se pro všechny ostatní dovednosti, které nekoupil . Například si nekoupila paklíč dovednosti ? Použijte své vysoké pistole dovednosti a střílet , že lock je vypnutá . Je třeba použít řečnictví dovednosti ? Vytáhněte zbraň a nechat ji dělatmluví místo .
Uvedení “ výhodu “ v “ nevýhody “
13

Zvolte nevýhody vaší postavy . GURPS , na rozdíl od mnoha RPG , vlastně odměňuje vás s extra postav body pro vytvoření chybné znaky s problémy, jako je špatné nálady , neatraktivita a přehnané sebedůvěry . Myšlenka je to, že to bude zajímavé postavy a lepší hraní rolí , ale nevýhody umožňujípowergamerobrovskou příležitost ke zneužívání systému .
14

Zvolte nevýhody, které nebudou bránit svou postavu hmotný způsobů — například ,neplodný nevýhodou je malý vliv na hratelnost ( dalo by se doufat ! ) . Případně , vyberte nevýhody , které mohou skutečně přijít vhod , jako jsou lehké spaní . Nakonec se nevýhody, které jste sami vlastníte — pokud jste sami jsou příliš zvědaví , vzít zvědavý nevýhodu .
15

pomocí bodů získaných tím, že nevýhody koupit i více úrovní dovedností a schopností chcete . Pak jste přemohli postavu ven na projížďku . Rozdrtit své nepřátele , vidět je řízený před vámi , a slyšet nářek jejich sirotky .

Napsat komentář