RPG Quest Nápady

V obou video a stolní hry na hrdiny ,dobrý příběh saje hráče v , zatímcošpatný příběh vyplivne je přímo ven . Všechnonejlepší hra na světě, se nezapočítávají pro hodně bez účinné příběhu ho doprovázet . Chcete-li sestavit úkol , který si hráči budou mluvit o několik let , začněte tím, že vytvoří příběh , který dostane je závislý . Když Crafting Quest , nezačínejte s příběhem

“ Někteří dobrodruzi potkají náhodou v hospodě . Slyší o jeskyni plnou zlata , střeží požární dýchání draka . Oni připojit síly zabít draka a získat zlato . “

Tato fantasy dobrodružství jeklišé . Hráči mají malou investici do pozemku . Prostě se stalo, že ti, kteří zabíjejí monstrum a vzít jeho věci . To je důvod, pročhledání je třeba začít s postavami , nepříběh .
Postavy jsou na prvním místě

Každý příběh potřebuje ústřední konflikt , konflikt , který pochází z samotné postavy .

Před řemeslu pozemek pro role -playing game , řemeslo znakyhráčů . V videohře budete (herní designér ) má plnou kontrolu . Ve stolní hra na hrdiny , můžete (hra mistr, který spouští hru ) se bude muset přizpůsobit rozhodnutí svých hráčů .

Řemeslníci charakter-řízený konflikty

Ujistěte se , že postavy mají nedostatky , které vedou ke konfliktům , a pak sestavit příběh kolem těchto konfliktů . Tam musí býtexterní oponent (supervillain ,démon – pán ) , ale musí být ivnitřní konflikt připojen k externímu konfliktu . Do konce questu , postavy musí překonat své chyby a své nepřátele .

Například , pokud je znaknaivní mladý princ , si ho zradil jeho mocichtivé bratra . Mstivý princ musí získat jeho trůn a přitom zachovat jeho lidství . Pokudpostava jesobecký kouzelník , aby ho náhodou rozpoutat hroznou démona . Čaroděj se musí vrátit zpět své chyby a naučit se starat o ostatní .

V obou případech , že hráči mají osobní zájem na příběhu , protože to je jejich příběh .
Rozvíjet Hluboké Villains , ne Mělké Ones

Každý příběh potřebuje dobrý darebák , ale nejlepší darebáci vidí sebe jako hrdiny . Jsou to jen zlo pro zlo je dobro . Hitler bylmasový vrah , ale on si myslel, že uložení německý lid , čištění planetu pro hlavní závod .

Často darebáci představují temnou stranu hrdinů . Batman aJoker jsou oba kostýmech šílenci , kteří porušují zákon . Rozdíl je v tom , že Batman dělá hájit pořádek , zatímcoJoker dělá šířit anarchie .

Vezměte si tyto lekce z historie a literatury . Konfrontovat své hráče s jejich nejtemnějších já .
Ujistěte se, že jsou hrdinové a Villain Seznamte se před přijetím konečného zúčtování

Ve scénáři „zabít draka “ jsme začali s , charaktery se setkají s drakem pouze tehdy, když ho zabít . Dobré příběhy mají hrdinové splnit padoucha před závěrečnou bitvou . Dřívější setkání založit nepřátelský vztah , což má za následek lepší finální bitvě .
Be Sure situace nemají snadný Solutions

Pit své hráče proti morálních dilemat . Mezi oceněné série “ Dragon Age “ nutí hráči čelit morálně šedá situace , jako je obětování nevinného dítěte zachránit město . Uvedení hráče v rozhodujících rolí ( a dělat jim čelit následkům ) zvýší své investice do děje .
Vezměte Hráči Někde speciální

Jakmile budete mít své postavy a konflikty , vytvořit nastavení . Nejlepší nastavení nemají recyklovat starý scénář “ fantasy království“. Zkuste couvání standardní nastavení (svět , kde skřítci bránit svou vlast z invaze lidí ) nebo míchání žánrů RPG (svět, kde roboti magické poháněné závod kolonizovat hvězdy ) .

Ať se stane cokoliv , nezapomeňte, že fantastické světy jsou nic bez dobrých postav a konfliktů . Když budete mít toto pravidlo na paměti , budete vytvářet úkoly , které hráči nikdy nezapomenu .

Napsat komentář