Hasbro zhoršení Návod

Zhoršení jeklasický mramor závodní hra, která jevariací deskové hry 1962 Človíčku, nezlob se . To bylo představeno v roce 2002 Parker Brothers , rozdělení Hasbro , a je určena pro dva až šest hráčů , ve věku šest a nahoru . Zhoršení zahrnuje 20 palců od 20 palců barevném hracím plánu , jednou kostkou a 24 barevné kuličky . Získejte kuličky domova , aniž by se jim zhoršil . Pokyny dovolená 1

Rozložte hrací desku a položte jej na rovný , suchý povrch . Vyberte si čtyři stejné barvy kuličky a vložte je do odpovídající barvě podkladu , poučit ostatní hráče , aby učinily totéž . Hoďte kostkou ; hráč s nejvyšším počtem půjde první , následuje hráč nalevo
2

Roll kostkou . ; pokusu o spuštění nebo přesunout jeden z vašich kuliček . Rollšest a dostanete extra zase .
3

Spusťte mramoru . Rolljeden nebošest , aby se mohli přestěhovat jednu ze svých kuliček z polohy “ základny “ do polohy „Start“ – nemůžete přesunout všechny kuličky kolem cesty , dokud jste se přestěhovali je od “ základny “ na “ start . “ Musíte roll jedno nebo šest , jak to udělat , a jen jeden mramoru najednou může zabírat „Start“ prostor .
4

Přesunout kuličku , která je z polohy “ základny “ . Hoďte kostkou ; pohybovat mramorové počet míst uvedených ve směru hodinových ručiček podél barevné cesty po pevných šipkami . Poté, co jste začali jeden ze svých kuliček , když hodíte jeden nebo šest Můžete použít buď tuto možnost přesunout kuličku z polohy “ základny “ do polohy „Start“ , nebo můžete přesunout kuličku po cestěčíslo prostorů je uvedeno .
5

Přejít na mramoru jiného hráče . Přesuňte mramorupočet míst je uvedeno na role matrice a skok přes mramoru jiného hráče , počítá jako jeden ze svých prostor . Nemůžete přeskočit nebo pozemku, na své vlastní mramoru . Pokud se jeden z vašich kuličky blokuje cestu , pak nemůžete přesunout mramor vůbec . Nechte kuličky , kde jsou a vaše tah končí . Nicméně, pokud je to na tobě a vám uvíznou za jeden z vašich vlastních kuliček a mají více než jednu kuličku aktivní na cestě , pak se přesunout další mramoru místo .
6

Pozemky na soupeři mramoru a “ zhoršení “ to . Hráči musí přistát na soupeřův mramoru o přesném počtu se “ zhorší “ to . Hráč , který přistál na prostoru přesným počtem teď dostane prostor . Kuličky , které jsou “ Zhoršení “ se musí vrátit do polohy “ základny “ . Musí se vrátit na jeden nebo šest přejít na „Start“ a začít cestu znovu . Kuličky nemůže být “ Zvlášť závažné “ , zatímco v “ základně „, nebo “ Home“ .
7

použít „hvězda“ prostor zkratku , jak dostat své mramoru domů rychleji . Pozemek jednu ze svých kuliček podle přesné počítat na na “ Star“ prostoru . Hoďte kostkou na dalšího kola ; pohybovat mramorovou ve směru hodinových ručiček kolem “ hvězdy „, zkratku počet míst uvedených . Pokračovat přesunout mramoru v “ Star“ zástupce na vaše otočení . Ukončete zástupce na cestě, která vede do “ domova „. Pokračujte v pohybu vašeho mramor podél cesty pro zbývající počet zemřít .
8

Použijte “ Center“ prostor super zkratky . Hoďte kostkou a přistát své mramoru přesným počtem na “ Center“ prostoru a použít ji jako super- zkratku k jakékoli “ Star“ prostoru . Počkejte tvého příštího kola a pokusit se vrátit na jedno – můžete pohybovat pouze od “ centra “ prostoru tím, že válí na jednoho . Ukončete “ Center “ prostor na prostor „Star „, který je nejblíže k vaší “ Domů . “ Hoďte kostkou na dalšího kola a pohybovat vaše mramor počet míst uvedených na cestě do svého “ domova „. Můžete také přesunout z “ Star“ prostor pro “ Center“ prostoru válcování jeden.
9

Získejte kuličky domů . Hoďte kostkou na svém tahu ; přesunout mramoru o přesném počtu některého ze čtyř míst ve své „domovské “ oblasti . Nemůžete skákat své vlastní kuličky a když se snaží dostat se musí pohybovat mramoru plný počet zemřít “ Domů . “
10

Získejte všechny čtyři ze svých kuliček do “ domovské “ oblasti první a vyhrát hru .

Napsat komentář