Kismet kostky Pravidla hry

hry Kismet je v současné době vyrábí nekonečné hry jako & quot;moderní hra Yacht & quot; . Často přirovnáván k Yahtzee díky podobnou hru a bodování , Kismet má několik rozdílů , které dělají to vyniknout jako hra sama od sebe . Počet hráčů

Kismet může hrát jeden nebo více hráčů .

Požadovaného vybavení

Chcete-li přehrát Kismet , je Kismet soubor kostky je zapotřebí . Tato sada obsahuje pět kostek , se třemi různými barvami jader na každém umřít .
Příprava

Výčepní výsledkových listin pro všechny hráče . Každý hráč hodí jednou kostkou . Nejvyšší počet vyhrává.
Hře

hráč hodí všechny pěti kostkami , aby se pokusila získat kombinaci bodování . Ten rozhodne, zda se & amp; # 039 ; bych se zastavit a vzít skóre nebo vyzvednout některé nebo všechny kostky a vrátit se znovu. Po druhé válce se znovu rozhodne buď zastavit a skóre nebo vrátit znovu. Po této poslední roli, musí býtskóre uzavřela pole na výsledkové listině . Nedojde- bodování kombinace k dispozici , může vstoupit do skóre v Yarborough pole . PokudYarborough box již vyplněna, musí se dát do jedné krabici svého výběru nulu . Tímto končí svůj tah a hra pokračuje vlevo
Scoring – . Základní sekce

Základní část boduje pro ty přes šestky . Body jsou udělovány na základě počtu zápasů. Body jsou oceněny v nominální hodnotě každé bodování umřít , sčítají. Například , čtyři z nich jsou oceněny jako čtyři body
Scoring – . Kismet §

Dva páry stejné barvy skórecelková hodnota všech pěti kostek . Three of a kind se hodnotí stejným způsobem. Flush, kde všechny barvy na kostky zápasu stojí 35 bodů. Full house , tři kostky jedné řadě a dva další , stojí za tocelková hodnota všech pět kostek plus 15 bodů. Full house stejné barvy funguje stejným způsobem , s 20 body 15. místo čtveřice se jako čísla vydělává celkovou hodnotu všech pěti kostek a 25 bodů. Yarborough box jemožnost úniku pro hráče bez bodování kombinaci. Hodnota všech pěti kostek se zde přidávat skóroval . Kismet je vyroben s pěti obdobného čísla a stojí 50 bodů.
Second Kismet

bodovánídruhý Kismet po již vstřelil jeden umožňuje hráči vybrat některý další vyhodnocování možností pro čísla a barvy válcované . Všichni ostatní hráči musí zadávejte do prázdné krabice nejbližší vrchol , a to buď v základním nebo oddíl Kismet , a ztratí otáčky. Stejná pravidla platí pro všechny následující Kismets .
Bonus Průměr

Po vyplnění základních dílů , pokud celkový součet 62 bodů nebo méně , není tam žádný bonus skóre . Desítky 63-70 vydělávat 35 body, 71 až 77 vydělá 55 bodů a skóre 78 nebo vyšší vydělat 75 bonusových bodů .
Zvítězit

Po dokončení všech 15 boxy jsou vyplněno ,hráč s nejvyšším skóre po celkové základní a Kismet sekce vyhrává hru.

Napsat komentář