Co je Aggro na World of Warcraft ?

Při přehrávání “ World of Warcraft “ a chatování s ostatními hráči , můžete se setkat neznámé pojmy . Jeden takový termín je “ aggro „, použitý při projednávání bojové situace v hráč versus nepřítel obsahu , jako jsou dungeony a nájezdy . Vědět, co to znamená a související podmínky vám pomůže nejen při pochopení toho, co ostatní hráči na mysli , ale také stále více efektivní, když se účastní PVE boji . Definice

Obecně ,termín “ aggro “ znamená mající pozornost jednoho nebo více nepřátel . Například , jestližehráč měl říci: “ Málem jsem zabil tu elitu , ale pak jsem dostal aggro od dvou více nepřátel , “ on znamená, že další dva nepřátelé si ho všiml a zapojil se do boje uprostřed. Termín slouží také jako sloveso : např. “ Je mi líto , že můj mazlíček aggroed šéfa , “ znamená to, že pet hráčův náhodou upoutal pozornost šéfa
klipart Threat <. br >

pojem ohrožení je úzce spojena s aggro . Každá akce provedená během boje , zda se jedná o poškození nepřítele přímo nebo léčení jiné hráče , generuje určité množství hrozeb vůči nepřátel zapojených do boje . Každý nepřítel , zatímco v boji , má seznam hrozeb – seznam všech hráčů, kteří provádí hrozeb vytvářející akce seřazené podle celkové výši ohrožení generované . Hráč v horní části seznamu hrozeb jeten, kdo má aggro .

Pojem “ aggro “ je také občas používán zaměnitelně s “ hrozbou „. Například ,hráč může říci “ Nech mě postavit nějaké aggro než začnete útočit , “ což znamená, že ostatní hráči by měli počkat, až mu přinesla dostatek hrozbu na nepřítele , aby bylo nepravděpodobné, že ostatní hráči ho předjet na seznamu .

role Skupina

Vědět, jak je důležité, hrozba a aggro práce při účasti ve skupině hrát . Hráči , kteří se v roli tanku – člen , který má škodu v partě – Specializujeme se drží aggro , udržet nepřítele pozornost , a budova ohrožení zůstat v horní části seznamu hrozeb a zabránit nepříteli obrací k jiné hráči . Tank znaky obvykle nezabývají mnoho škod , ale mají vysokou zdraví a obrany , umožňuje jim , aby vydržely několik hitů z mocných nepřátel, aniž by umírá . Naopak , hráči , kteří se na roli prodejce poškození mají za cíl řešit tolik poškození nepřátel, jak je to možné při zachování pod nádrží na seznamu hrozeb . Jak aggro je obvykle katastrofální pro prodejce poškození , v důsledku tohoto typu charakteru s nižší zdraví a obranyschopnost .
Úvahy

Některé souboje , a to zejména v obsahu raidu , může mají složitější ohrožení nebo aggro mechaniku . Například , bude nenasytný Mláďata , která se objevují v průběhu boje Alysrazor ve Firelands raidu zaměřit se na toho, kdo je nejblíže k nim , když se na první pohled zdálo , a nebude přepínat cíle , pokudhráč se zaměřením na umírá , bez ohledu na hrozbu generované . Void Reaver ,šéf v Tempest Keep nájezd , bude pravidelně posílá pryč přehrávač na vrcholu jeho seznamu hrozeb a sníží její hrozbu , nakonec nutit jiného hráče na vrcholu jeho seznamu hrozeb .

Napsat komentář