Jak si vybrat dobré Věž se pohybuje

Šachy jsou jedna z nejstarších her ​​v existenci . Vyvíjející z nejpopulárnějších strategických her v Asii jak brzy jako 6. století , šachy rychle šíří po celém světě . Moderní forma a pravidla šachu se začala formovat kolem 10. století , jak se hra začala být standardizované . Šachy jsouhra, jak strategie a taktiky s master hráči učí stovky možných tahů a kombinací celé své kariéry . Pochopení základní taktiky silný kus , jako je věž může pomoci při rozhodování o tom, co je “ dobrý tah “ ve vaší hře . Pokyny
1

Chraňte věž , pokud je to možné . Mnoho taktiky šachu zahrnují odchodu jeden z vašich kousků záměrně otevřený pro útok , v podstatě nabízí jej na protihráče v to, co se nazývámanévr , nebo obětovat kus pro získání jednoho z váš soupeř je na oplátku . Jedná se o důležitou a opodstatněnou taktiky k použití během hry , ale musíte mít hodnotu kusu budete ztrácet v úvahu . Věž je jednou z nejsilnějších kusů ve hře , často nazvanýtěžký kus a je na třetím místě za krále a královny z hlediska hodnoty . Věž by neměl být používán , pokud je to možné , jako obětní kus kvůli moci , kterou nabízí ve středu a koncovce .
2

Přesuňte věž otevřít nebo poloviční otevřít soubory kdykoli je to možné . Soubory jsou sloupy na šachovnici . Otevřít soubor je, když tam nejsou žádné figurky z obou stran na tomto souboru . Soubor half- open je, když tam nejsou žádné přátelské pěšáci k souboru . Rooks mají největší moc , když mají prostor k pohybu , pěšáky na souboru bloku hodně z ovladatelnost věží a útočných schopností .
3

Control patří a soubory s věží . Jeden havran může být použit pro ochranu nebo hrozí celý hodnost nebo soubor z zásahy nebo zachytit nepřátelské kusy ve svých kontrolovaných čtverců . Toto může být použito k ovládání zcela nepřátelské jezdce , například , v případě, že nepřítel je v rohu . S jediným náměstí , můževěž kontrolovat každý potenciální náměstíJezdec může táhnout do přičemž je mimo dosah tohoto rytířského .
4

Útok na 7. a 8. řady pro ničivými účinky . V 7. a 8. řady jsou dvě pozice , kde jsou kusy oponenta nastavit . Při zahájení hry , než kusy jsou vyvinuty , jsou stísněné do sedmé a osmé řad s malým prostorem pro manévrování . Tato neschopnost pohybovat se volně , spolu s neschopností všech níže umístěného kousky ohrožují čtverce příčně , znamená to, ževěž útočí na sedmé a osmé řady mohou vrak spoušť a vynutit předčasné přihlášení . V koncovce ,jeden havran na 7. pozici lze jednoduše bránit schopnost králův pohybovat se pryč od nebezpečí a má zásadní význam pro mnoho koncovka mat strategií .

Napsat komentář