Jak si vyrobit trenér na Insaniquarium

“ Insaniquarium “ jeakvárium hra, kdecílem je , aby se vaše vodní přátele bezpečné , zdravé a šťastné , zatímco plavat kolem vyzvednutí různé cennosti . Můžete změnit funkce ve hře , a to ze strany projektanta , získat neomezené životy , jídlo, náboje , granáty a objekty . Ale když změníte nich prostřednictvím paměti RAM procesů , změny nejsou trvalé a musíte provést změny pokaždé, když budete hrát hru . Tím, že trenér trénovat hru , aby změny s klepnutím na tlačítko . Návod dovolená 1

Stáhněte a nainstalujte paměťové RAM skener pro skenování herní procesy . Podívejte se na programy, jako je T hledání , paměti Hacking software nebo Cheat Engine , které vám pomohou najít procesy , které potřebujete v paměti RAM .
2

Spusťte “ Insaniquarium “ hra . Podívejte se na počet životů , počet mušle , potravinářských pelet nebo množství kuliček , které máte . Zapište si číslo, které chcete změnit . Pozastavit hru jako obvykle .
3

Otevřete program paměti skeneru a stiskněte tlačítko „Process “ a zjistit, které jsou používány procesy . Klikněte na “ Insaniquarium “ hru ze seznamu možností , které se objevují . Klepněte na první ikonu lupy na kartě procesy se otevře vyhledávací pole . Zvolte “ přesná hodnota “ a „1 Byte “ jako nastavení . To umožní , aby program vyhledat přesnou hodnotu , kterou chcete změnit v programu .
4

Otevřete hru a sledujte hodnotu objektu, který chcete změnit . Minimalizovat hru a vrátit se do programu skeneru . Zadejte hodnotu, kterou tvoří. Klikněte na tlačítko “ OK “ a všimněte si, zobrazí se velký počet procesů s touto hodnotou . Toto číslo je příliš velký, aby se najít přesný objekt, který hledáte , takže chcete se dále zúžit seznam .
5

Vraťte se do okna hru a vstupte do režimu přehrávání . Cíleně ztratí jeden z objektů, které se snaží změnit . Poznámka novou hodnotu objektu sníží o jednu . Pozastavit hru .
6

znovu otevřete skenovací program . Poznámka druhou ikonu lupy pod “ Procesy “ kartu . Klikněte na tuto ikonu a zadejte novou hodnotu do vyhledávacího pole , které se objeví . Všimněte si, že méně procesy se objeví v okně pod tímto číslem . Vraťte se do hry , spusťte režim přehrávání a znovu sníží hodnotu o jedna . Pauza a minimalizovat hru se vrátíte do skeneru . Opakujte hledání jste udělali , ale zadat nově sníženou hodnotu . Klikněte na tlačítko “ OK “ a všimněte si,počet procesů opět snížit . Všimněte si, že tam jsou nyní jen pouze 1 až 3 procesy v okně .
7

Hrát hru znovu a znovu snížit objekt jeden . Pozastavit hru a vrátit se do aplikace skeneru . Klikněte na ikonu druhou lupu a znovu snížit hodnotu jednoho do vyhledávacího pole . Klikněte na jeden proces, který změní až zmrazit objekt a dá vám neomezené množství objektu .
8

stáhnout a nainstalovat hru trenér kit jako Trainer Maker Kit , Game Trainer Studio nebo Kouzelná Trainer Creator . Otevřete trenér kit jste si vybrali ke stažení a minimalizovat do panelu nástrojů . Nechte okno procesu RAM otevřené a dát hru do režimu přehrávání .
9

Vyberte název projektu pro školitele v programu trenér kit a klikněte na „Vytvořit „. Vyhledejte „Vložit“ kartu , která ve většině trenérů je pod “ Dialog “ tab. Ujistěte se dvěma tlačítky pomocí volby “ Button“ . Klepněte pravým tlačítkem myši na první tlačítko a klepněte na tlačítko “ Vlastnosti „. Změna polohy „ON“ . Klikněte pravým tlačítkem myši na druhé tlačítko , zvolte „Vlastnosti“ a změňte polohu na “ OFF „.
10

Znovu procesu RAM software a klepněte na první lupu . Vyberte si herní program ze seznamu procesů , které se zobrazí
11

Poznámka opravenou kód, který vypadá takto se objeví v centrálním okně : . Br opravené skriptu : “ Poke 48D87E 90 90 “ br neopravených skript : “ Poke 48D87E 89 01 “ br vlastní oprava a unpatched skriptu se může lišit od výše uvedených , ale budou uvedeny v těchto kategoriích
12

Highlight a . zkopírujte kód pod opravenou kategorii skriptu . Zpět na softwarové aplikaci hru trenér a klikněte pravým tlačítkem myši “ tlačítko 1 „. Zvolte „Write Memory Akce “ a vložte opravenou skript , takže to vypadá něco jako : “ Poke 48D87E 90 90 “ ( nebo jak se oprava skriptu je definována jako ) . Klikněte na tlačítko “ Použít “ a nastavte příkaz tlačítko skriptu .
13

Pravým tlačítkem myši klikněte na “ tlačítko 2 “ a vyberte „Write Memory akce . “ Vložte unpatched skript zde . Klikněte na tlačítko “ Použít „.
14

Vyberte záložku “ Build Settings “ a dvakrát klikněte na název trenéra jste udělali . Klikněte na tlačítko “ Build Project “ a čekat naprogram zkompilovat . Ukončete všechny programy a znovu hru Insaquarium a hra tréninkový program . Klepněte na tlačítko 1 pro zapnutí trenér na při hraní hry .

Napsat komentář