Pravidla pro hraní Marbles

Pravidla pro kuličky se velmi liší region od regionu , a to není neobvyklé pro hry a pravidla, která se skládá na místě . Tam jsou , nicméně , obecná pravidla pro základní hře Ringer , který jenejvíce klasické a oblíbené hry v kuličky . Vyzvánění je také hrál v mnoha turnajích , včetně ročního národního Marbles Tournament , kde děti z celé USA soutěží o ceny a stipendia . Kuličky

Dva až šest hráči soutěží ve hře Ringer , který používá standardní 13 kuliček velikosti a jeden střelec mramoru za hráče. Standardní kuličky se nazývají objekty MIB , vytvořený ze skla a měřit pět osmin palce. Větší střelec mramorové opatření z jedné poloviny až tři čtvrtiny palce a mohou být vyrobeny z jakéhokoliv materiálu , kromě oceli nebo jiných kovů .
Chovatelé a Plačky

Před hra začíná , hráči určí, kolik kuliček , které budou používat ve hře a pokud hrají “ na veletrhu “ nebo “ napořád „. Při přehrávání na veletrhu , jsou všechny kuličky jsou vráceny jejich vlastníkovi po zápase. Při přehrávání napořád ,vítěz dostane , aby kuličky on nebo ona vyhrála .
Hrací plochy

Kruh je vyznačené nahladký, rovný povrch a opatření 3-10stop v průměru. Pravidlem je , že čím větší kruh , tím lepší hráči , protožeširší okruh je pro náročnější hry. Přímka je pak vypracován vedle kruhu tak, abykruh jen dotkne středu čáry. Konečně, další řada , stejně jako první je vypracován na opačné straně kruhu .
Zaostává

Chcete-li určit , který hráč střílí první , každý hráč si klekne za jeden čar a výhonků nebo hodí standardní kuličku směrem k druhé lince . To se nazývá zaostává . Hráč, jehož mramorová pozemky nejblíže k linii jde první . Hráč, jehož mramorová role druhého nejblíže k linii jde druhý a tak dále .
Nastavit

Třináct standardní kuličky , volal “ cíle “ v Ringer , jsou umístěny v střed kruhu , často 3 palce od sebe a ve tvaru znaménko plus . Oni mohou také být uspořádány do tvaru X, v kruhu nebo roztroušených náhodně . Cílem Ringer je pro hráče šlehat své střílečka kuličky do kruhu a vyřadit cíle . Střelec mramoru by neměla opustit kruh .
Klipart hrát a body

Chcete-li začít , první hráč klečí z jakékoliv místo mimo kruh a “ klouby dolů , “ což znamená, že alespoň jeden kloub dotkne země , jakhráč má střelec mramoru v jedné ruce a používá svůj palec na švihnutí do kruhu . Pokud se klepat jeden nebo více cílů z kruhu , ale střílet znovu , a tak činit i nadále , dokud jim chybí . Když na ně přijde řada je u konce , musí opustit své střelce v ringu adalší hráč začne svůj tah . Jeden bod je zaznamenán pro každý mramoru srazil mimo ring . Hráč s nejvyšším počtem bodů vyhrává .

Napsat komentář