Jak nastavit Gmod pro zdroj SDK

“ Garry je Mod “ jeplně přizpůsobitelný fyzika program, který funguje méně jako hra , ale spíše jako otevřené nástrojů pro hráče bavit . Vyvinut na stejném motoru zdroje Valve používá pro všechny své hry , hráči mohou nastavit “ Garry je Mod “ načíst Source SDK , open-source programu Valve , který vám umožní vytvořit mapy pro své hry. Nicméně, protože to není hra Valve , “ Garry je Mod “ nemá vlastní konfiguraci jako výchozí ; musíte jej nastavit ručně. Návod
Stránka 1

Otevřít Steam . Klikněte na “ Knihovna “ a vyberte „Nástroje“ v drop -down menu .
2

Double – klikněte na “ Source SDK “ ze seznamu . Vyberte položku “ Source Engine 2009 “ z drop -down menu , a potom poklepejte na “ kladivo “ . Vyčkejte, dokud se program načíst.
3

Klikněte na “ Nástroje “ a “ Možnosti“ , následuje „Edit“ a „Přidat“ .
4

Změnit následující možnosti , jak jsou uvedeny a zbytek z možností v jejich výchozí stav : Přihlásit

Jméno: Garry je Mod

TF2 : garrysmod /garrysmod

Hra spustitelný adresář : $ SteamUserDir /garrysmod

Game Kategorie: $ SteamUserDir /garrysmod /garrysmod

Hammer VMF Kategorie: $ SteamUserDir /garrysmod /garrysmod /mapy /vmf

Místo Zpracoval Mapy : $ SteamUserDir /garrysmod /garrysmod /mapy
5

Klikněte na “ Uložit“ .

Napsat komentář