Zábavné Narozeniny Hry pro batolata

Narozeninové hry hrají důležitou roli v batolete oslavy narozenin , což umožňuje hostům , aby se zapojily do činností s ostatními dětmi . Vyberte si společenské hry , které jsou zábavné a vývojově vhodné pro mladé hosty . Zůstatek hry s ostatními činnostmi stran, jako jsou řemesla a zbarvení listů . Rybník

Vytvořit rybářská hra . Proveďte jednoduché rybářské pruty pomocí řetězce a dřevěný kolík . Připojit řetězec na jednom konci hmoždinky . Přidat magnet na každý vlasec . Ujistěte se ryby, chobotnice nebo velryby z plakátu palubě, zdobení je s barvou nebo značkami . (Laminát tvorové , aby se jim trvat déle . ) Připojte malý kovový předmět , například kancelářskou sponkou , na konci každé ryby .

Hoď ryby v plastovém dětském bazénu . Dej každému batole šanci chodit na ryby dotykem rybářský prut magnet na sponky na stvoření . Awardcenu pro batole , které zachytí největší rybu nebo označit každou rybu s danou cenu .
Maze

Vytvořit bludiště pro mladé hosty stran . Použijte balíky sena nebo kartonových krabic různých velikostí pro vytvoření bludiště . ( Přidat několik těžkých knih ke každé krabici , aby se zabránilo bludiště z kolapsu , když narazí batolata. ) Přidat obrázky a rekvizity celé bludiště, které se vztahují k hlavním tématem strany . Nechte několik batolata v době, projít bludištěm , takže to nedostane příliš přetížené.

Překážková dráha nabízí nějakou podobnou hru strany pro narozeniny . Použijte předměty v okolí domu, vytvořit překážky, které jsou vhodné pro batolata , jako jsou fazole taška židle , krabice, velké hračky a polštáře . Požádejte děti, chodit rychle kolem předmětů .
Toy Walk

Upravit tradiční dort chůze hru tak, aby odpovídala věku děti s hračkou procházku . Cut různé tvary z plakátu desky a připevněte je na podlaze v kruhu . Identifikovat každý tvar s obrázkem zvířete tak , že batolata snadno může říct, kdo vyhraje . Udělat malé karty pro každé zvíře , které budou použity k tomu vítěze .

Hrát živou hudbu jako děti chodí kolem kruhu , posílení z jednoho tvaru do druhého . Zastavit hudbu a kreslit jednu kartu z kbelíku . Jméno zvířete vybral . Určete dítě, které stojí na odpovídající místo a abybatole , aby si vybral cenu .

Napsat komentář