Jak se staví Assassin znak pro třetí vydání Dungeons and Dragons

Ze všech prestižních tříd uvedených v příručce Dungeon Master je ,nejnebezpečnější jevrah ,tichý stalker , který může snadno zasáhnout své nepřátele ze stínu a nechat žádné stopy o jeho přítomnost za sebou . Aby bylo možné získat hladiny ve třídě vrah prestižní , budete muset pečlivě plánovat kariéru vaší postavy z prvního stupně onward.Things budete potřebovat
hráč Příručka
Dungeon Master příručka
Character listu
Pencil
Dice
Zobrazit další instrukce
1

zvážit trasu, vaše postava bude trvat , aby byly způsobilé pro třídu vrah prestiž . Některé základní třídy budou moci vzít úrovně ve třídě vraha mnohem dříve než ostatní , ale tyto třídy se nemusí shodovat s představou máte k charakteru a její rozvoj . Bojovník vrah bude mítmnohem větší schopnost dělat velké množství škod v bitvě o doprovodné a pomocí žalobníček útok , zatímcokouzelník nebo čaroděj , který se stanevrah bude mít všechny jeho kouzla k pomoci při plížení a plněním svých úkolů .
2

Zkontrolujte předpoklady pro třídu vraha , a ujistěte se, že přidání těchto dovedností a postupujte podle těchto pokynů , zatímco získáte v úrovních vaší postavy základní třídy.
3

Zvolte stealth – orientované dovednosti a schopnosti pro svou postavu v základní třídě . Chcete-li kvalitní, aby se stalvrah ,postava musí mít minimálně osm pozic v “ pohybovat tiše “ dovednosti , osm řad v “ skrýt “ dovednosti a čtyř řad v “ přestrojení “ dovednosti . To vše jsou dovednosti, třídy pro tuláka třídy , a od té dobymaximální hodnostpostava může mít ve třídě dovednost je tři plus úroveň postavy , buderogue charakter způsobilé stát sevrah o úrovni pět .
4

Dejte své základní znakové zpravodajskou skóre alespoň 14 let. vrah získá schopnost sesílat některá mystická kouzla , alepostava bude muset mít 14 inteligenci , aby mohli využít všechny z nich . Vzhledem k tomu, kouzlo lití schopnosti vrah jsou vázány na zpravodajské skóre , můžečaroděj základní třídy , aby vynikající vraha – i když to bude trvat déle, než se tam dostat , protože dovednosti jsou považovány za “ cross – class “ pro kouzelníka . Chcete-li získat všechny potřebné pozice v “ pohybovat tiše , “ “ hide “ a “ přestrojení “ dovedností ,kouzelník by měl být alespoň 13. úrovně .
5

zákona podle správné zarovnání . Vrah musí mít zlé zarovnání , ačkoli nejsou tam žádné omezení, pokud jde zákona a chaosu straně osy zarovnání . Jakékoliv vzhledem vrah může být v souladu se zákonem zlo , neutrálně zlý nebo chaoticky zlý .
6

Práce s Dungeon Master rozhodnout, jak vaše postava budevrah v kontextu příběhu aktuální kampaně .

Napsat komentář