Jaký druh horniny se dále používají , jak vydělat Sochy ?

Moderní sochaři mají přístup k novým materiálům , jako jsou plasty a umělý kámen , ale staří řemeslníci pracovali v přírodní kámen k vytvoření trvalých uměleckých děl . Odolné kamenné sochy často překoná kultury , který je vytvořil . Ať už starověký nebo moderní , umělci hledali nejlepší kámen pro své umění . Nejlepší kámen pro vyřezávání je snadné s ním pracovat , brání rozbití a neobsahuje žádnou zjevnou krystalickou strukturu . Mramor

Mramor bylkámen volby dávných sochařů.

Sochaři si vybrali krásnou a trvanlivou mramor pro jejich nejlepších uměleckých děl pro tisíce roků . Taj Mahal je vytesané kamenné desky ,Elgin Marbles Parthenon a Michelangelova socha tyčící se z Davida příkladem mramoru univerzálnost . Mramor vyřezává snadno a odolává poškození , vyhovuje to i pro výtvarné umění a dekorativní plastiky . Metamorfní verze sedimentárních vápenců a vápencových usazenin , mramor přirozeně vyskytuje v barvě bílé , růžové, zelené , šedé , hnědé a černé , v závislosti na jiných minerálních látek obsažených v průběhu svého vzniku . Sochaři často si vybrat z bílého mramoru pro znázornění lidské podobě , protože jeho slabá průsvitnost dává studený kámen vzhled živé maso .
Alabaster

Alabaster se nevztahuje najeden druh půdy , ale každý z množství minerálních látek , které sdílejí jeho charakteristickou světlou barvu, měkkost a světelný průsvitnost . Sádra a vápenec tvoří většinu starověkého alabastrové sochy . Minerály jsou dostatečně měkké , že tvárné měděné nástroje staří Egypťané “ může snadno pracovat je do ozdobných forem . Sochaři používá zřídka alabastru na větší kousky , i když, jak její měkkost dělal to náchylné k poškození . Místo toho , řemeslníci používali především pro malé domácnosti objekty, jako jsou kosmetické sklenic a průsvitné vykládání pro okna .

Pískovcové
Angkor Wat je stavitelé vytvořený na chrámové město z tisíců tun z pískovce .

sedimentární horniny pískovec vyřezává tak rychle , že i větrná eroze to funguje do fantastických tvarů . Brzy řezbáři a kameníci zjistil, že dělat pískovec stavební bloky a carving je do basreliéfy jim umožnilo vybudovat tyčící konstrukce pokryté vyřezávanými formami . Chrámový komplex v Angkor Wat se skládá z vyřezávané pískovce . Modelování v pískovci vyžaduje trochu úsilí , ale vytváří jemně detailní výsledky .
Vápenec

Ačkoli tento předek na mramor je měkčí než jeho metamorfní příbuzného , vápence akcií jeho charakteristické nedostatkem krystalická struktura a široké spektrum přírodních odstínů . Jeden z nejstarších vápencových soch je5000 – rok-starý Guennol lvice , ale moderní sochaři se vyrábí nové vápencové sochy denně . Snadno vyřezávané a vydržet ostré rány bez jejich popraskání , vápencové skále umožňuje umělcůmsvobodu vytvořit elegantní křivky a ostré linie .
Granite
Žula jevytrvalý , ale těžko kámen vyřezávat .

Žula jevyvřelina s pestrou texturu , ale ne celkově krystalická struktura . Těžké a obtížně pracovat , žula vytváří pevný základ pro sochy , které staří sochaři používají pro významné náboženské , politické a pohřebních soch . Žula je přirozený rozsah odstínů jsou šedé , zelené , červené a černé s důrazem na tmavších barvách . Staří řemeslníci používají tmavé žuly pro temné postavy , jako jsou egyptské bohyně ničení , Sekhmet . Moderní sochaři zjistíte, že jeho rozsah temné barvy sluší těžký kámen k pohřební sochy a gravestone řezbářské práce .

Basalt

Velikonoční ostrov je slavný moai představují poctěni předky .

Jako žula , čedič jemagmatická hornina . Na rozdíl od žuly , čediče je hladká obilí je rovnoměrně tmavé a obvykle bez viditelných krystalů . Řemeslníci mohou leštit černý , těžký kámen na hedvábný lesk , jako egyptské sochaři dělali v jejich řezby z bohů , bohyň a faraonů. Ostatní umělci rozhodnou opustit kamenné matné černé a syrové , jako sochaři z několika čedičového moai na Velikonočním ostrově udělal .

Napsat komentář