Jak Mesh objekty v TSRW

TSR Workshop , nebo TSRW , jenástroj vytvořený The Sims Resource zjednodušit akt vytváření vlastního obsahu , jako je nábytek a účesy pro počítačovou hru The Sims 3. I když TSRW nemá žádné vlastní . záběru schopnosti , to bylo navrženo pro práci s 3D modelovacích programů , jako je 3D Milkshape . Budete potřebovat základní znalosti o TSRW , 3D Milkshape a meshing.Things budete potřebovat
The Sims 3
TSR Workshop s Milkshape 3D dílny pluginy
3D Milkshape ( registrovaná verze , není zkušební verze )
3D modelovací software ( pokud nebudete používat 3D Milkshape pro vytvoření mesh)
Zobrazit další instrukce
klonování Object
1

Klikněte na „Vytvořit nový projekt “ a vyberte příslušnou kategorii ( “ vlasy „, “ příslušenství „, “ objekt “ ) z následujícího dialogového okna pop -up .
2

Vyberte objekt, který chcete klonovat jako referenční objekt . Vyberte si něco, co nejblíže v možné ve tvaru objektu , který chcete vytvořit , aby se minimalizovalo práci . Dalo by se technicky vytvořit barová židle s použitím postel , například , ale to bude těžší vytvořit finální síť . Klikněte na tlačítko “ Další“.
3

vyplňte „Název projektu “ s jedinečným názvem , který je odlišný od jakéhokoli jiného objektu ve hře , dokonce i ty, určené jinými tvůrci . Vytvoření objektu tutorial na The Sims Resource doporučuje formát jako například “ creatorname_objectname_date_time “ .
4

Vyplňte „Title“ a “ Popis „. Ty se objeví hráči , takže by měl být popisný . Klikněte na “ Next “ a potom klepněte na tlačítko “ OK “ na posledním dialogu .
5

Uložit projekt jako. WKS soubor jako referenci pro své nové sítě.
6

Klikněte na kartu Mesh vidět hladinu detailu , nebo meze stanovitelnosti . Vyberte si jeden LOD a poté klikněte na tlačítko Export , která vypadá jako složky sčervenou šipkou směřující pryč . To bude exportovat síť jako soubor . WSO . Udělej to pro každého LOD , takže každý samostatný název souboru .
EditaceMesh

7

Vytvořte si nový mesh buď pomocí Milkshape nebo jiný 3D modelovací program. Můžete použít původní objekt jako výchozí bod , nebo vytvořit novou síť od nuly .
8

Optimalizovat počet poly . Příliš mnoho pol aobjekt bude zpomalovat hru , ale příliš málo a bude to vypadat hrubý a nedokončený . Pokud si nejste jisti , ponechte celkemstejný jako referenční objekt . Uživatelé Milkshape mohou používat software v DirectX Mesh Tools pro optimalizaci poly počítá . Ostatní 3D modelovací software může mít své vlastní optimalizační nástroje
9

Otevřete mřížku v Milkshape – . Musíte použít Milkshape pro tento krok – a pak zvolte Soubor > import> TSRW objektu . Vyberte jednu z . WSO souborů exportovaných z TSRW . Nyní byste měli mít vidět dvě mřížky: . Referenční objekt a váš nový objekt
10

Klikněte na záložku Bones . Jsou-li v seznamu uvedeny žádné kosti , tento krok přeskočte . V opačném případě klepněte na každou kost a pak na “ SelAssigned . “ Je-lipůvodní objekt se rozsvítí , že kost je připojena k objektu. Dvojklikem na nový objekt , a pak na název kosti , a pak na “ Přiřadit “ přiřadit kosti do nového objektu . Export jako nový . Souboru WSO .
11

Opakujte kroky 3 a 4 s každým . Soubor WSO exportovaný z TSRW .
Dokončovací Váš objekt
klipart 12

Od TSRW , klepněte na tlačítko Import umístěné vedle tlačítka Export , který jste použili předtím . Vyberte jednu z . WSO soubory, které jste exportovali z Milkshape si být jisti , že se zobrazí správně .
13

klikněte natlačítko Auto Generate Sun Shadows , který se nachází hned vedle na tlačítko Import . To má symbol dvou šipek v kruhu . Tím se automaticky vygeneruje správný stín síť pro váš nový objekt .
14

Uložte nových ok . Budete ještě potřebovat k vytvoření UV mapy , bump mapy a textur a pak sloučit všechny tyto zdroje v TSRW vytvořit svůj konečný objekt .

Napsat komentář