Starověké čínské kaligrafie Nástroje

Starověké čínské kaligrafie zapojit pomocí cenné nástroje a techniky , které vyžadovaly zvláštní schopnosti a pozornost . Mnohem více než jen hladit kartáč přes papír , historický čínský znak psaní bylaforma umění piloval po mnoho generací do praxe měřené trpělivosti a umělecké schopnosti . Toto starobylé umělecká forma je legitimoval pomocí specializovaných nástrojů určených speciálně pro vytváření krásné čínské znaky . Kartáč
starověkých kaligrafie kartáče byly vybaveny zvířecí srst a peří .

Snadnejdůležitějším nástrojem v čínské kaligrafii obchodu ,kartáč je jediným prostředkem, kterýkaligraf vytváří hloubku , strukturu a detaily v jeho postavy . Mistrovský staré kaligraf používá kartáče ze dřeva , bambusu , kosti , drahých kovů , nebo dokonce kámen vybaveného kožešiny nebo peří různých zvířat . Ručně umělcem , tyto kartáče jsouosobní rozšíření schopnosti umělce a určuje kvalitu jeho kaligrafie . Ačkoli moderní plasty jsou vyrobeny kaligrafie kartáče spolehlivé a snadno udržuje , někteří oddaní nadšenci kaligrafie raději ručně vyrobené kartáče vyráběl po antickém stylu .
Inkoust Kámen
inkoustovou kámen se používá k broušení pevné inkoust do jeho kapalné formě .

inkoust kámen jepaleta , ze kterékaligrafie kartáč dostane jeho barvu . Starověké inkoust kameny byly jednotlivé kameny vybrané pro jejich textury a barvy a zem do malých , plochých malt ( broušení hlav) . Pevné tyčinky Barevník materiálu , tzv. inksticks , byly rozdrceny na kameny a smíchat s vodou za vzniku inkoust . Tento proces volal na pevnou ruku a schopnost určit přesnou strukturu a konzistenci barev potřebné . Ruční inkoustové kameny jsou ceněné majetky pro sběratele a nadšence a ink- kamenné artefakty jsou považovány za cenné ikony čínské kultury a dědictví .
Paper

starověké čínské umění kaligrafie by nebylo možné bez dalšího čínského vynálezu : papíru. Samozřejmě, že konopí papír bylprvní prototyp psaní povrch a to nehodí k přesnému rukopisem . S pokroky v hladší , spolehlivější výroba papíru , i když čínské psaní rozkvetla do plnohodnotného umění. Starověký čínský papír vyrobený z konopí , hadrů , a dokonce i pšenice stonky se snadno vyrobit , a ačkoli moderní výroba papíru učinila velký pokrok od dob ručního drcený hadr papíru , někteří nadšenci , aby jejich vlastní kaligrafie papír .


Těžítka
kaligrafické těžítko bylnepostradatelným nástrojem .

důležitým nástrojem funkčnosti starověké čínské ( a dokonce i moderní ), kaligrafie jetěžítko . Tyto nástroje , často z ozdobně vyřezávané kamene nebo dřeva , sloužily k držení papíru ještě během jemné tahy štětcem zapojených ve starém písemně . Osobní emblémy postav byly často přidává do vah , což je velmi vyhledávaným artefakty , které mohou poskytnout osobní vhled do života a práce kaligrafovi .
Seal

finální nástroj používaný ve starověké čínské psaní bylo originálem umělce těsnění . Toto pečetidlo , obvykle vyřezal z kosti , dřeva nebo kamene , obsahoval osobní charakter nebo podpis, který byl namočený v inkoustu nebo pastu a poté převedena na kaligrafické stránky . Tato těsnění jsou jedinečné umělce nebo spisovatele a jako takové jsou považovány za cenné artefakty starověké čínské kultury .

Napsat komentář