Šipky Návod

Šipky jetrvale populární zábava . To se hraje v jeho současné podobě už od vynálezu moderního číslování terč systému anglickým tesaře 1896 Darts jehra dovedností , a to trvá vážné praxi , aby se stal dost dobrý , aby pravidelně připsat nejvyšší skóre 180 se třemi šipkami. Nicméně izačátečník může rychle naučit pravidla a stojí velkou šanci zasáhnout do býčí eye.Things budete potřebovat
terč
terč kabinet
Sada tří šipek
Křída
svinovací metr
Zobrazit další instrukce
Stránka 1

Nasaďte terč na zdi , se středem desky 1,73 m od podlahy . Použijte šipky kabinet obklopit desku , která chrání stěny v případě, že hráč mine cíl (kabinet bude také zahrnovat srovnávací tabulky ) . Zkontrolujte, zda je hrací plocha je dobře osvětlené .
2

Změřte vzdálenosti k vytáčení linky ( “ oche „) jako 2,37 m od přední části terče . Markoche jakýmkoli vhodným způsobem , ale není tomu pevná linka na podlaze , pokud je to žádoucí .
3

Napište jména obou hráčů, na výsledkové tabuli a začít bodování na 501. Player One hází tři šipky na terč z Oche . Sečtěte celkové skóre ze tří šipek , pak ji odečíst od první hráč v celkové výši 501. Hráč číslo dvě pak vezme ji zase hodit tři šipky.
4

Chcete-li vyhrát ,hráč musí snížit své skóre z 501 na nulu . Hráč musí dosáhnout přesně nuly s jeho poslední šipkou , tím, že udeří buď manželskou část terče , nebo centrální kroužek středu terče .
5

V případě, že hráč zasáhnejeden nebo výšek část dosáhne nebo překročí nulu , jeho skóre z toho celého je zase zruší a obrat přechází na jiného hráče . Například, pokud skóre hráče je na 18 , vyhrává tím, že udeří dvojí devět . Pokud však zasáhne jeden 18 nebo výšek šest , on ztratí zbytek svého kola a zůstává na 18 bodů .

Napsat komentář