Jak si vyrobit subjektu v FPS Creator

FPS Creator jeprogram vytvořen The Game Creators , který umožňuje hráčům , aby se jejich vlastní first- person stříleček . Po místnosti se přidá k úrovni , hráči mohou také obsahovat entity , interaktivní objekty , které přidávají život FPS . Subjekty jsou již naprogramovány s příslušnými skripty , které tvoří tyto objekty chovat odpovídajícím způsobem . Například poté, conepřítel osoba je umístěna v úrovni , že bude útočit na hráče na pohled . Chcete-li přidat účetní jednotky , klikněte na “ subjekty“ kartu a vyberte objekt, který chcete umístit do vaší úrovni . Můžete přidat objekt do místnosti s jediným levým tlačítkem myši . Pokyny
Vytvoření pokoj
1

Klepněte na záložku “ paneláky “ , ve spodní části panelu „Knihovna“ a vyberte položku “ [ přidat nové montované ] . “ Musíte přidat jednu místnost na vaší úrovni , než budete moci umístit subjektu.
2

Klikněte na požadovanou pokojovou obrázek a vyberte možnost “ OK „. Klikněte levým tlačítkem myši na bod na úrovni sítě umístit do místnosti . Můžete si všimnout , žetransparentní pokoj plán trasy kurzor myši , jak jej přesunout .
3

Stiskněte pravé tlačítko myši a zrušte “ Panelák “ od kurzoru . Nyní jste připraveni k vytvoření subjektu.
Přidání Účetní jednotka
4

Klikněte na “ subjekty“ kartu v dolní části panelu „Knihovna“ našel na levé straně straně rozhraní . Vyberte “ [ přidat novou entitu ] „, položky, které se zobrazí na panelu „Knihovna“ .
5

Vyberte účetní jednotky ze seznamu adresářů , které se objevují . Vyberte cokoliv z nábytku znaků klepnutím na položku levým tlačítkem myši . Nové menu se otevře .
6

Left – klikněte na obrázek představující účetní jednotky , které chcete přidat do vaší úrovni . Klikněte na tlačítko “ OK “ pro potvrzení vašeho výběru .
7

Otočení entity v 45 stupňových krocích stisknutím tlačítka “ R “ . Můžete také podržet klávesu “ Shift “ a stiskněte tlačítko “ R “ pro další postupné vyladit k otáčení objektu . Stiskněte tlačítko “ B“ cyklu mezi umístěním bez osobou , která máobjekt přichycení na úrovni sítě , nebo tím, že je sladit s geometrií jednotek .
8

Klepněte na požadovanou cílovou oblast vaší úrovně s levým tlačítkem myši vytvořit účetní jednotky . Objekt se nyní zobrazí v úrovni , chová , jak byste očekávali ( např. monstra zaútočí na hráče , se rozsvítí pokoj , apod. )

Napsat komentář