Přísavka hry

Přísavky lze použít pro různé hry jako šipky a koule . Měkké plastové a lehké vlastnosti přísavkami umožňují bezpečné hraní s dětmi . Aby přísavkou přilnout k jinému povrchu , tento povrch musí být neporézní a ploché . Jakmilepřísavka přilne k povrchu , může zůstat beze změny , dokud se dutina mezi šálku a povrchem je naplněna vzduchem nebo tlakem uvnitř přísavky je vyrovnané s okolní atmosférou . Míč chytit

Herní sady jsou k dispozici , kde každý hráč má plastové pádlo chytit míč, který se skládá z přísavek . Celý povrch míče je pokryta přísavky směrem ven tak, že když to přistane na ploché plastové pádlo , je spojená s ní . Hrát míč chytat s tímto typem hry set s dvěma nebo více hráčů . Je vhodný pro mladší děti, které jsou rozvojovými koordinační schopnosti také .
Šipky

Hra šipky s ocelovým hrotem může být nebezpečné pro malé děti , ale když máte šipky s přísavka tip , to může býthra děti si mohou hrát celé hodiny . Se dvěma nebo více hráčů , můžete soutěžit o tom, kdo dostane nejblíže k cíli na šipkami s přísavkou šipky . To může být také použit mezi malými dětmi pomoci usadit se na případných rozdílech . Například , můžeosoba, která zasáhne cíl , nebo dostane nejblíže k cíli s přísavkou šipky rozhodnout, kam jít na den , nebo jakou hru hrát dál.

Swat Team

Zahrajte si chytat mouchy a jiné škůdce pomocí přísavky plácačka chytit . Plavidla položky potřebné k hraní hry používat Flyswatter a obrazu výkresy různých chyb . Řez malý otvor ve středu Flyswatter vložit knoflík přísavkou a přilepte jej na místě . Nakreslete si různé chyby na papíře nebo vytisknout šablonu chyb z Disney Family Fun , řezané tvary , a platí jasné balicí pásky na obou stranách výkresu . Umístěte chyba kresby na různých plochých povrchů a chytit je všechny s Flyswatter . Hráč zvednout největší počet chyb vyhrává .
Nejrychlejší aplikátor

Zapněte použití přísavek na rovný povrch do hry tím, že vidí , které hráč může dal největší počet přísavek na povrch v určitém čase . Položte svazek vakuových šipky ve středu a před každým hráčem mít plochý čtvercový kontejner . Už někdo zavolat , když se hráči mohou začít uplatňovat přísavky šipek do nádoby tak, že se drží a stojí vzpřímeně . Po 20 sekundách se volání do všech hráčům zastavit . Hráč s nejvíce přísavky šipek lepení a stojí vzpřímeně v kontejneru vyhrává .

Napsat komentář