Jak zkompilovat pro Xbox

Xbox Live bylo možné pro i jedna osoba vývojové týmy publikovat hry pro Xbox a Xbox 360.Náklady na vstup do programu rozvoje je relativně nízká . ; od roku 2010 , stojí 100 dolarů za individuální licence vývoje pro Xbox Live marketplace.Things budete potřebovat klipart připojení k internetu
Zobrazit další instrukce dovolená 1

Vytvořit libovolný umění aktiva , které budete potřebovat pro vaši hru , včetně scény , hráč charakteru modelů a nepřátelského modelu . Za předpokladu, že pracujete na dvou – dimenzionální hry , můžete vytvořit všechny tyto snímky v řadě grafických nástrojů , jako je Photoshop , Illustrator a Inkscape . Pokud potřebujete , aby se trojrozměrné majetek ,svobodný a open source Blender jedobrá volba
2

Stáhnout Visual Studio ( viz zdroje ) a jeho XNA pluginy . ; XNA jeframework pro vývoj hry pro Xbox . Není třeba kupovat profesionální verze Visual Studio , tak neváhejte a stáhněte si zdarma “ vyjádřit “ verze ; tam je také potřeba stáhnout nástroje pro všechny CLR ( Common Language Runtime) jazyků , protože můžete použít pouze C # vytvořit pro Xbox . Stahování Visual Studio Express pro rámec XNA C # a je vše, co musíte udělat , pokud jde o získávání vývojových nástrojů .
3

Spusťte aplikaci Visual Studio . Budete vyzváni k výběru typu aplikace, kterou chcete pracovat . Je třeba vybrat možnost XNA pro Xbox . Poté budete vyzváni k zadání názvu aplikace a řekněte Visual Studio , kde chcete ho zachránil ; můžete uložit aplikace všude tam, kde budete chtít , a to i v případě, že je na vzdálený nebo web disk . Poté, co budete mít vstup těchto hodnot , bude Visual Studio vygeneruje nějaký kód , aby se vaše aplikace spuštěna.
4

kód , který můžete potřebovat pro vaši hru nějaké třídy . Vzhledem k množství různých typů her, které byste mohli rozvíjet , neexistuje rada , že by platit pro všechny příležitosti . Příkladem charakter hráče třída může vypadat nějak takto : class Player { int zdraví; int energie ; } . Tento velmi jednoduchý příklad vytvoří třídu pro hráče postav, které mají atributy pro zdraví a sílu . Je zřejmé, že budete chtít napsat vlastní třídy pro vaši hru , alepříklad je vodítkem pro syntaxi kódu .
5

Klikněte na tlačítko „Spustit “ nebo stiskněte klávesu F5 spusťte kompilaci projektu . Překladač bude kontrolovat případné syntaktické chyby v projektu ; syntaktické chyby jsou řádky kódu, které porušují C # ‚s předpisy . Budete muset opravit veškeré chyby syntaxe předkompilátor bude úspěšně zkompilovat celou hru .

Napsat komentář