Motorová jízdní kola hry

Jaktechnologie za nimi se vyvinula , tak taky motorka závodní hry . Originální motorky hry jsou v podstatě hry, které posunovat ze strany na stranu , a to způsobem , který využil mírně upravenou verzi strana-rolování dobrodružství videohry kódu . Jak technologie povolena pro další manipulaci sprite , a později 3 – D polygonální modelování závodníka a samozřejměmotorka video hry se vyvinul do realistický herní zážitek . 8 – Bit Era -Posouvání generace

8 -bitové éry videoher byla ovládána Nintendo Entertainment System , sSega zvládne systém jevzdálené druhé místo v oblasti prodeje na většině trhů . Motorka závodní hry tohoto období všech představoval kole rolování podél vodorovné nebo svislé rovině , bez sprite škálování , protožetechnologie éry neumožňovala hloubky vnímání , a jako takový , tyto hry ani zprostředkovat skutečný smysl rychlost . Ochranná známka hry éry byly Nintendo Excitebike a Sega Enduro Racer
16 – Bit Era – . First-Person perspektiva

herní průmysl postupoval do 16 let – bit generace na úsvitu na počátku 90. let , Sega Genesis a Super Nintendo konzole dominuje průmysl , se prodej je zhruba rovnoměrně rozdělena . 16 -bit technologie dovoleno motorky hry pokroku za hranicemi pouhým pohybem sprite po obrazovce a do arény sprite měřítka . Sprite scaling povoleno tyto motorky hry se nyní nabízí za – the- jezdce a výhled first- person umožňujícíhráč pocit, jako kdyby byly skutečně kupředu . Pocit rychlosti byla dopravena tím, že skřítci vylíčí pozadí objekty se zvětší jakojezdec kupředu . Electronic Arts Road Rash a Sega Super Hang – On byl mezi nejpozoruhodnější hry éry
32 – Bit Era – . Polygonální modelování

32 -bit éra videoher vstoupil do plného květu v roce 1995 se zavedením Sony PlayStation a Sega Saturn a 1996 vydáním Nintendo 64. To bylagenerace 3D a polygonů , jako grafického výkonu těchto 32 – . a 64 – bitové konzole nyní povoleno pro real-time vykreslování postav 3 – D složené z polygonů . Důraz přesunul do first-person pohledu a kurzy , motorky a jezdci začínají být vyrobeny z polygonů než skřítků , což umožňuje další důrazem na hloubce a rychlosti . Electronic Arts Road Rash byl přepracován s použitím tohoto polygonální technologie , zatímco hry jako Sega Manx TT Superbike zobrazena jak polygony opravdu mohl pohybovat závodní žánr vpřed
Rozmístit 32 – Bit – . Polygon Upřesnění

se zavedením Sony PlayStation2 , Microsoft Xbox a Sega Dreamcast na počátku 2000s ,polygonální hnutí dále rozvíjena . Tyto stroje byli schopni poskytnout více polygonů za sekundu , což umožňuje podrobnější vozidla , jezdce a prostředí a umožňuje vyšší frame -rate . Schopnost vykreslování více polygonů za sekundu , a jak se zvýšila využitelné rámové ceny povoleny pro hry, více se pohybovat hladce , stejně jako zprostředkovat rychlejší pocit rychlosti než předchozí konzolí .

Napsat komentář