Jak napsat Starcraft AI skripty

“ StarCraft “ jereal-time strategie, počítačová hra publikoval Blizzard Entertainment . V “ StarCraft „hráč buduje a příkazů armádu k laickému odpadu k jeho nepřátelům ve futuristickém prostředí . Kromě vysoce konkurenční multiplayerový aspekt ,hra podporuje single player zápasech proti počítačem řízené armádou . Použití vestavěný editor map , hráči mohou navrhnout vlastní scénáře pro ostatní hráče , jak překonat , včetně ruční konfiguraci chování AI soupeře , aby vyhovovaly scénář. Návod
1

Stáhnout a nainstalovat SCAIEdit 3.1 aMPQ editor z Internetu. WinMPQ a MPQ Editor se používá pro prohlížení a editaci hra archivu MPQ soubory . SCAIEdit je“ StarCraft “ AI kompilátor potřeboval zapisovat soubory AI skriptu pro import do
2

Vytvořte záložní kopii “ StarCraft „. : . Patch_rt.mpq “ v adresáři StarCraftzálohování zajišťuje, že vaše “ StarCraft “ instalace není v troskách v případě, že uděláte chybu .
3

Otevřete MPQ editor a vložit “ Patch_rt.mpq “ z “ StarCraft “ adresáři . Najděte a extrahovat “ skripty \\ aiscript.bin “ do počítače .
4

Otevřít SCAIEdit začít psát nový soubor skriptu. Každý řádek skriptu odpovídá pořadíAI musí být kompletní, takové dělat budov, modernizace , aby jednotky , útočící a bránící .
5

Enter řádek “ vytvořit jeden nexus 150 “ pro objednání AI vybudovat Nexus , nejzákladnější Protoss budovy. chcete-li vytvořit Terran nebo Zerg AI skriptu , jednoduše změnit název objektu . číslo “ 150 “ se vztahuje k prioritě příkazu , je číslo, které se pohybuje v rozmezí od 0 do 150.
6

Enter řádek “ wait_build 1 nexus “ objednat AI přestat dělat nic, dokudNexus je kompletní. Řádek “ postavit 4 sondy 150 “ a pak objedná AI postavit další čtyři sondy tak rychle, jak je to možné. Můžete přidat více řádků budování tolik sondy , jak si myslíte, že počítač potřebuje . Pro budoucí jednotky a budovy , můžete použít příkaz “ wait_buildstart “ místo “ wait_build “ objednat AI , aby i nadále při spuštěníbudova nebo jednotka , na rozdíl od čekání na to, až do konce. Můžete také použít nižší prioritní hodnoty pro pravidelné jednotky a budovy a zachránit “ 150 “ hodnotu pro zásadní věci, jako je Nexus a sondy .
7

Enter linku “ vlak 1 fanatik “ pro kusovou výrobu . Příkaz “ vlak “ se vztahuje k útoku jednotek , aAI bude využívat všech jeho budov trénovat ty jednotky . Ujistěte se, že si objednáte AI stavět dost budov pro velikost armády máte v úmyslu na to trénovat
8

Pomocí této sekvenci příkazů k útoku : „. Attack_add 6 fanatik „, “ attack_prepare “ , “ attack_do “ a “ attack_clear “ . Tyto příkazy nejprve přidat Zealots ke skupině útoku , a pak uložit skupinu útoku shromáždit na jednom místě a útoku. Poslední příkaz ukončí útok , jakmileútočící skupina je mrtvá. Můžete si objednat AI opakovat sekvenci útoku na dobu neurčitou s prohlášením GOTO . Chcete-li to provést, umístěte tag GOTO jako “ : repeatrush “ před příkazy z útoku a “ goto repeatrush “ po . AI smyčkaútok znovu a znovu . Ujistěte se, že si objednáte trénovat více jednotek v útoku smyčce.
9

Sestavte si skript SCAIEdit , když jste hotovi. Název souboru “ Protoss Rozšíření Custom Level.asc3 “ a nahradit “ Protoss “ se závodem , který používáte.
10

Otevřít “ aiscript.bin “ v SCAIEdit . Najít a odstranit “ Protoss Expansion Vlastní úroveň “ a nahradit jej s vaší zakázkovou souboru. Kompilace a zavřete soubor.
11

Otevřít “ Patch_rt.mpq “ v MPQ editoru a najít “ skripty \\ aiscript.bin “ ještě jednou . Vyjměte ji a nahraďte jej editovaného souboru “ aiscript.bin „. Ujistěte se, že přidáte “ skripty \\ “ cestu tak, aby odpovídala starý soubor .
12

Spustit “ StarCraft “ a zkusit hrát mapu, která používá “ Protoss rozšiřující Vlastní úroveň “ jako jeho primární AI. Vlastní AI skript by mělo nabýt účinku .

Napsat komentář