Jak si vyrobit vlastní mapy v Alien Swarm

“ Alien Swarm “ jetým založený na taktická akční hra povolený Valve Software pro PC v roce 2010 Tato aktualizovaná verze z celkového konverze mod pro “ Unreal Tournament 2004 “ udeří tvrdě lepší grafikou , zběsilé hry a děsivé cizí setkání za každým rohem . Ne, je jenhra volně ke stažení z “ Steam “ službu Valve Software , to také přichází s editoru map , který umožňuje hráčům vytvářet a sdílet své vlastní vzrušující kampaně . Vytvoření vlastní mapy v “ Alien Swarm “ by nemělo být příliš složité pro každého, kdo s nějakým 3D zážitek modelování . Návod
Vytváření a texturování objektů
1

Otevřít Steam a stáhnout “ Alien Swarm „, pokud jste tak již neučinili . Klikněte na menu “ Library “ na a klikněte na “ Všechny hry „, v rozevíracím seznamu
2

Vyberte „Nástroje“ a poklepejte na “ Alien Swarm – SDK “ . Seznamu pod „Nástroje “ na levé straně nabídky. Klikněte pravým tlačítkem na “ Hammer World Editor“ položky menu “ Alien Swarm autorské nástroje “ , které se objeví a dále vyberte “ Spustit „. Nyní klikněte na tlačítko “ Soubor “ a „nové „.
3

umístit objekty v pravé horní části „top“ panel pohled s “ Block Tool. “ Je to nejlepší místo první objekt v počátečním bodem na mapě je ( kde se modré čáry v pohledu shora se protínají ).
4

Upravte rozměry bloku kliknutím a tažením na bílé tečky , které se objevují na jeho rohy a hrany , pokud je vybrána. Stiskněte klávesu enter k vytvoření skutečné krychle. Tento objekt bude sloužit jako výchozí místnosti vaší vlastní mapy.
5

Použít “ Nástroj pro výběr “ vyberte krychli a klikněte pravým tlačítkem myši na objekt v některé z 2D pohledech . Zvolte „Vytvořit Hollow “ , aby se váš kostku do místnosti se stěnami , podlahou a stropem . Můžete buď “ Oddělit “ komponenty datové krychle , nebo klikněte na “ Toggle texture aplikace“ nástroj a vyberte jednotlivé tváře objektu pro přesné detaily.
6

Odstranit strop . “ Alien Swarm “ je hrán z ptačího pohledu hlediska; tak , bude v horní části krychle bránit ve výhledu přehrávače . Vyberte vrchol krychle po “ ungrouping “ objekt ( nebo když je nabídka “ Toggle Texture Application “ je aktivní) a stiskněte klávesu Delete na vaší klávesnici.
7

Klikněte na tlačítko “ Procházet“ vedle čtvereček na pravé straně editoru map rozhraní. To přinese až výběr textur.
8

Vyberte si vzor a dvakrát na něj klikněte . Budete opustit textury nabídku a zjistíte, že malý čtvereček na pravé nyní obsahuje texturu , které jste vybrali . Vyberte objekt a klepněte na tlačítko “ Použít aktuální texturu “ přidat povrchu.
Umístění Subjekty a struktura těsnění
9

Vyberte “ Entity Tool“ a klepněte na místo v rámci váš vyhlouben prostor vytvořit postavu hráče. Můžete přesunout charakter v mapě levým kliknutím a tažením ( zajistit, že stojí na pevné zemi ) . Podržte klávesu Shift před přetažením znak vytvořit klon .
10

Změnit povahu subjektu kliknutím na něj levým tlačítkem myši , pravým kliknutím na něj v jednom z pohledu tabulí 2D a poté vyberte “ Vlastnosti „. Nyní můžete zadat objektu “ Class “ pomocí rozbalovací nabídky v okně , které se otevře . Můžete vytvořit cokoliv od cílů k monster použití této techniky .
11

Vyberte entitu a změnit své třídě, „Světlo „. Změňte barvu světla kliknutím na „Jas “ a “ Vybrat barvu . “ Můžete nastavit výšku a umístění světla klepnutím a přetažením jeho subjekt v některém z pohledů tabulí .

12

Vytvořte krychli, která je mnohem větší , než je vaše původní místnosti . Velikost a umístěnínové okno tak, aby bylo zcela obklopuje první kostku . Použít “ toolsnolight “ texturu do nového okna.
13

Klepněte na objekt pravým tlačítkem myši na 2D panelu a zvolte “ Přivažte na osoby. “ Změňte třídu “ func_brush “ a přiřadit Kartáček jméno. Znovu tyto objekty a nechat si je obklopují místnosti vašeho mapu , aby se zabránilo “ prosakující “ chyby .
14

Uložte mapy v „\\ steamapps \\ common \\ alienswarm \\ roj \\ map \\“ adresáře, když se připraveni to vyzkoušet . Stisknutím klávesy F9 v editoru spustit mapy . Klikněte na “ Expert … “ a stiskněte tlačítko “ Go! “ vzít si zkušební jízdu .

Napsat komentář